Skip to content
- Regulamin
- POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Ogólne Warunki sprzedaży określają zasady zawierania oraz realizacji umów sprzedaży towarów, bądź też świadczenia usług związanych ze sprzedażą przez: Magiczny salon z siedzibą w Świebodzicach
- Definicje określone w niniejszych Ogólnych Warunkach Sprzedaży oznaczają:
- Sprzedawca Magiczny Salon, Maciej Witka z siedzibą przy Wzgórzu Gustava Beckera 2 58 -160 Świebodzice tel. 791342666
- Nip 8991765824 , adres poczty elektronicznej amwitka@poczta.onet .pl
- KUPUJĄCY: podmiot będący stroną umowy zawieranej ze Sprzedawcą, osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
- KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego
- SPRZEDAŻ – świadczenie usługi sprzedaży lub usługi sprzedaży wraz z dostawą,
- TOWAR – artykuły wyposażenia wnętrz oferowane przez Magiczny Salon
- KONTO (KONTO KLIENTA) – podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in informacje o zamówieniach Klienta w Sklepie internetowym.
- SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – sklep internetowy Usługodawcy dostępny pod adresem www.stylowe-upominki.pl za pośrednictwem którego Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży lub umowę o świadczenie Usługi elektronicznej.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki.
- ZAWARCIE UMOWY Z KUPUJĄCYM.
- Zawarcie umowy sprzedaży w przypadku, kiedy Kupujący nie jest konsumentem w myśl obowiązujących w prawie polskim przepisów, następuje z chwilą złożenia przez Kupującego zamówienia skutecznie dostarczonego sprzedawcy. Zamówienie może zostać złożone za pomocą ,sklepu internetowego, poczty elektronicznej, telefonu jak również bezpośrednio w siedzibie sprzedawcy lub jego oddziale. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do modyfikacji warunków realizacji zamówienia po jego przyjęciu od kupującego – w takiej sytuacji do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą otrzymania przez kupującego modyfikacji złożonego zamówienia.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu internetowego podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny Produktów nie zawierają jednak kosztów dostawy, które – jeżeli występują – są wskazywane w trakcie składania zamówienia oraz dostępne są na stronie sklepu internetowego www.magicznysalon.pl
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie sklepu internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych produktów po złożeniu przez klienta zamówienia.
- W trakcie składania zamówienia należy wskazać następujące dane niezbędne do złożenia zamówienia: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu, miejscowość wraz z kodem pocztowym), numer telefonu kontaktowego, Produkt, ilość Produktu, miejsce i sposób dostawy, sposób płatności.
- REKLAMACJE, ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA SZKODY
- Kupujący jest odpowiedzialny za to, by specyfikacja, zamówienia odpowiadał jego potrzebom.
- Kupujący zobowiązany jest do zbadania dostarczonego przez Sprzedawcę towaru pod względem ilościowym i jakościowym natychmiast po jego otrzymaniu.
- Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji ilościowych następuje w formie pisemnej, niezwłocznie po odbiorze towaru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia odbioru towaru.
- Zgłaszanie uszkodzeń towarów, powstałych w czasie transportu następuje w formie pisemnej, niezwłocznie po odbiorze towaru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia odbioru towaru.
- Zgłaszanie jakichkolwiek reklamacji jakościowych następuje w formie pisemnej po odbiorze towaru, nie później niż w ciągu 14 dni od odebrania towaru.
- W przypadku nieuzasadnionej reklamacji sprzedawca ma prawo obciążyć kupującego kosztami przewozu i przeładunku zareklamowanego towaru.
- W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną sprzedawca może wymienić towar na wolny od wad lub usunąć wadę w możliwie jak najszybszym terminie nie dłuższym jednak niż 14 dni albo zwrócić Kupującemu równowartość wadliwego towaru.
- DOSTAWA
- W przypadku zawarcia umowy sprzedaży wysyłka produktu zostanie zrealizowana nie później niż w terminie 48 godzin licząc od momentu zaksięgowania się wpłaty bądź wybrania pobrania jako formy płatności z wyłączeniem produktów ze stanem dostępności innym niż „Na magazynie”.
- Sprzedawca dostarczy produkty zgodnie z wyborem Klienta:
- za pośrednictwem poczty lub przewoźnika wskazanego w trakcie składania zamówienia.
- Dostawa produktów dostępna jest na terytorium: Rzeczypospolitej Polskiej oraz innych krajów dostępnych podczas składania zamówienia.
- Koszty dostawy zostaną wyraźnie wskazane podczas procesu składania Zamówienia oraz są dostępne na stronie sklepu internetowego www.magicznysalon.pl
- PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 1 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: pisemnie na adres: ul. Wzgórze Gustava Beckera 2 58 -160 Świebodzice lub
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: amwitka@poczta.onet.pl
- Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w wykonaniu której sprzedawca wydaje produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z produktów;
- dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
- Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić produkt sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez sprzedawcę do odbioru, chyba że sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić produkt na adres: Wzgórze Gustava Beckera 2 58 -160 Świebodzice
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.
- 1. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:
- Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie – na wyraźne żądanie konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE.
- Strony oświadczają, iż w przypadku wystąpienia sporów będą dążyć do polubownego ich rozwiązania.
- W przypadku niemożności polubownego rozwiązania sporu, rozstrzygnięcia w ww. zakresie poddane będą sądom powszechnym właściwym miejscowo dla siedziby sprzedawcy.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszymi postanowieniami zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.